СВЕ ВИЈЕСТИ
СЕКТОРИ
КАТЕГОРИЈЕ
11.11.2020
Организација Уједињених народа за образовање, науку и културу (УНЕСКО), Међународни фонд за дјецу (УНИЦЕФ) и Свјетска банка одржали су wебинар у циљу презентације података везано за праксу затварања школа широм свијета током пандемије COVID-19 и наученим лекцијама у тој области.
Webinar се, заправо, фокусирао на резултате истраживања о томе како су различити образовни системи у свијету реаговали на затварање школа током пандемије COVID -19.
Презентовани резултати истраживања омогућит ће, између осталог, боље разумијевање потенцијалних губитака у учењу за вријеме затварања школа, а дотичу се и различитих модалитета учења на даљину, као и политика и стратегија које се примењују како би се осигурала њихова ефикасност, укључујући политике за подршку наставницима и родитељима. На послијетку, истраживањем су обухваћене и стратегије које су различите земље предузеле како би се осигурало сигурно отварање школа за све.
Webinar је обухватио слиједећа питања: Које су политике државе проводиле како би умањиле губитке у учењу, укључујући процјене и стратегије поправљања? Колико су ефикасни модалитети учења на даљину? Која је додатна подршка пружена наставницима, ученицима и њиховим родитељима током пандемије? Како су се државе позабавиле поновним отварањем школа?
Webinar је укључио панелисте из УНЕСКО-а, УНИЦЕФ-а и Свјетске банке који су заједнички осмислили истраживање и припремили аналитички извјештај. Модератор је омогућио дискусију између панелиста о три главна поглавља извјештаја (ублажавање губитака у учењу, учење на даљину/онлине учење и поновно отварање школа). Након расправе услиједиле су сесије са питањима. Публика webinara обухватала је првенствено службенике министарства образовања, особље из међународних организација, као и друге заинтересоване партнере и судионике.
Више о резултатима истраживања на слиједећем линку: http://tcg.uis.unesco.org/survey-education-covid-school-closures/