SVE VIJESTI
SEKTORI
KATEGORIJE
11.11.2020
Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO), Međunarodni fond za djecu (UNICEF) i Svjetska banka održali su webinar u cilju prezentacije podataka vezano za praksu zatvaranja škola širom svijeta tijekom pandemije COVID-19 i naučenim lekcijama u tom području.
Webinar se, zapravo, fokusirao na rezultate istraživanja o tome kako su različiti obrazovni sistemi u svijetu reagovali na zatvaranje škola tijekom pandemije COVID -19.
Prezentirani rezultati istraživanja omogućit će, između ostalog, bolje razumijevanje potencijalnih gubitaka u učenju za vrijeme zatvaranja škola, a dotiču se i različitih modaliteta učenja na daljinu, kao i politika i strategija koje se primenjuju kako bi se osigurala njihova efikasnost, uključujući politike za potporu nastavnicima i roditeljima. Na poslijetku, istraživanjem su obuhvaćene i strategije koje su različite zemlje poduzele kako bi se osiguralo sigurno otvaranje škola za sve.
Webinar je obuhvatio slijedeća pitanja: Koje su politike države provodile kako bi umanjile gubitke u učenju, uključujući procjene i strategije popravljanja? Koliko su efikasni modaliteti učenja na daljinu? Koja je dodatna podrška pružena nastavnicima, učenicima i njihovim roditeljima tijekom pandemije? Kako su se države pozabavile ponovnim otvaranjem škola?
Webinar je uključio paneliste iz UNESCO-a, UNICEF-a i Svjetske banke koji su zajednički osmislili istraživanje i pripremili analitički izvještaj. Moderator je omogućio diskusiju između panelista o tri glavna poglavlja izvještaja (ublažavanje gubitaka u učenju, učenje na daljinu/online učenje i ponovno otvaranje škola). Nakon rasprave uslijedile su sesije sa pitanjima. Publika webinara obuhvatala je prvenstveno službenike ministarstva obrazovanja, osoblje iz međunarodnih organizacija, kao i druge zainteresirane partnere i sudionike.
Više o rezultatima istraživanja na slijedećoj poveznici: http://tcg.uis.unesco.org/survey-education-covid-school-closures/