Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

Smjernice za podršku procesu vraćanja nastavnika u školu

22.06.2020

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

Teacher Task Force (Radna grupa za nastavnike), UNESCO i Međunarodna organizacija rada (ILO) razvili su Smjernice za potporu obrazovnim vlastima i institucijama u naporima vraćanja u školu, posebno gledajući kako najbolje podržati nastavnike i nenastavno osoblje u obrazovanju za povratak na školsko planiranje i procese realizacije nastave.

Od početka krize COVID-19, nastavnici su bili od vitalnog značaja za osiguravanje nastavka učenja učenjem na daljinu, gdje je to izvodivo, i osiguranje najveće moguće dobrobiti učenicima. Po povratku u školu nastavnici, školski menadžment i drugo osoblje nastavit će igrati ključne uloge u stvaranju sigurnih prostora za učenje, prilagođavanju nastavnih planova i programa i pružanju potpore marginaliziranim učenicima.

Slijedom poziva na akciju nastavnika koji su Teacher Task Force, UNESCO i ILO pokrenuli, izrađene su Smjernice koje predstavljaju niz preporuka kreatorima politika, istovremeno prepoznajući potrebu zemalja da utvrde svoje vlastite prioritete bazirane na nivou države, ali i u lokalnom kontekstu. Ove Smjernice naglašavaju kako garantirati da nastavnici i osoblje za obrazovanje imaju odgovarajuću potporu u naporima vraćanja u školu.

 

Preporuke podrazumijevaju:

  1. Uključenje nastavnika i njihovih organizacija za povratak u školsko planiranje;
  2. Garantiranje sigurnosti učenika i svih nastavnika u školskom okruženju;
  3. Prepoznavanje važnosti psihološkog i socijalno-emocionalnog blagostanja učitelja i nastavnog osoblja;
  4. Pomaganje nastavnicima u prilagođavanju na nove uvjete realizacije nastave;
  5. Osiguravanje da zadovoljavajućih radni uvjeta nastavnika;
  6. Održavanje ili povećanje financijskih sredstava;
  7. Praćenje i evaluacija rada nastavnika u procesu povratka u školu.

 

 

Detaljnije informacije i Smjernice na engleskom jeziku mogu se preuzeti na stranici https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000373479