Grb BiH

BOSNIA AND HERZEGOVINA

Vijesti

 

ALL NEWS


SECTORS

CATEGORIES

(Not translated) Smjernice za podršku procesu vraćanja nastavnika u školu

22/06/2020

Send documents on email

Email sender (*):
Email recipient (*):
Comment:

Teacher Task Force (Radna grupa za nastavnike), UNESCO i Međunarodna organizacija rada (ILO) razvili su Smjernice za podršku obrazovnim vlastima i institucijama u naporima vraćanja u školu, posebno gledajući kako najbolje podržati nastavnike i nenastavno osoblje u obrazovanju za povratak na školsko planiranje i procese realizacije nastave.

 

Od početka krize COVID-19, nastavnici su bili od vitalnog značaja za osiguravanje nastavka učenja učenjem na daljinu, gdje je to izvodivo, i osiguranje najveće moguće dobrobiti učenicima. Po povratku u školu nastavnici, školski menadžment i drugo osoblje nastavit će igrati ključne uloge u stvaranju sigurnih prostora za učenje, prilagođavanju nastavnih planova i programa i pružanju podrške marginaliziranim učenicima.

 

Slijedom poziva na akciju nastavnika koji su Teacher Task Force, UNESCO i ILO pokrenuli, izrađene su Smjernice koje predstavljaju niz preporuka kreatorima politika, istovremeno prepoznajući potrebu zemalja da utvrde svoje vlastite prioritete bazirane na nivou države, ali i u lokalnom kontekstu. Ove Smjernice naglašavaju kako zagarantovati da nastavnici i osoblje za obrazovanje imaju odgovarajuću podršku u naporima vraćanja u školu.

 

Preporuke podrazumijevaju:

  1. Uključenje nastavnika i njihovih organizacija za povratak u školsko planiranje;
  2. Garantovanje sigurnosti učenika i svih nastavnika u školskom okruženju;
  3. Prepoznavanje važnosti psihološkog i socijalno-emocionalnog blagostanja učitelja i nastavnog osoblja;
  4. Pomaganje nastavnicima u prilagođavanju na nove uslove realizacije nastave;
  5. Osiguravanje da zadovoljavajućih radni uslova nastavnika;
  6. Održavanje ili povećanje finansijskih sredstava;
  7. Praćenje i evaluacija rada nastavnika u procesu povratka u školu.

 

 

Detaljnije informacije i Smjernice na engleskom jeziku mogu se preuzeti na stranici https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000373479.