СВЕ ВИЈЕСТИ
СЕКТОРИ
КАТЕГОРИЈЕ
13.10.2020
Више од милијарде дјеце рискира да заостану у образовању због затварања школа с циљем сузбијања ширења пандемије „COVID-19“. Како би дјеца широм свијета наставила учити, земље проводе програме даљинског образовања тј. учења на даљину. Ипак, многа дјеца широм свијета - посебно она у сиромашнијим домаћинствима - немају приступ интернету, личним компјуторима, телевизорима или чак радио апаратима код куће, појачавајући учинке постојећих неједнакости у учењу. Студенти који немају приступ технологијама потребним за учење од куће имају веома ограничена средства за наставак свог образовања. Као резултат тога, многи се суочавају с ризиком да се више никада не врате у школу, поништавајући године напретка у образовању широм свијета.
Затварањем школа у 188 земаља (од априла 2020), многе од тих држава су почели да истражују алтернативне начине за пружање континуираног образовања користећи технологије као што су Интернет, ТВ и радио. Међутим, приступ тим технологијама ограничен је у многим земљама с ниским и средњим приходима тј. друштвеним бруто производом по глави становника, а посебно су тиме погођена сиромашна кућанства у истима.
Узимајући у обзир ове податке, важно је да се земље не ослањају ни на један канал даљинског учења да би досегле сву дјецу. Уз то, ширење приступа Интернету и другим дигиталним рјешењима за сву дјецу био би један од кључних дугорочних приоритета за смањење рањивости у учењу.
Извор: https://data.unicef.org/topic/education/covid-19/