SVE VIJESTI
SEKTORI
KATEGORIJE
13.10.2020
Više od milijarde djece riskira da zaostanu u obrazovanju zbog zatvaranja škola s ciljem suzbijanja širenja pandemije „COVID-19“. Kako bi djeca širom svijeta nastavila učiti, zemlje provode programe daljinskog obrazovanja tj. učenja na daljinu. Ipak, mnoga djeca širom svijeta - posebno ona u siromašnijim kućanstvima - nemaju pristup internetu, ličnim kompjutorima, televizorima ili čak radio aparatima kod kuće, pojačavajući učinke postojećih nejednakosti u učenju. Studenti koji nemaju pristup tehnologijama potrebnim za učenje od kuće imaju veoma ograničena sredstva za nastavak svog obrazovanja. Kao rezultat toga, mnogi se suočavaju s rizikom da se više nikada ne vrate u školu, poništavajući godine napretka u obrazovanju širom svijeta.
Zatvaranjem škola u 188 zemalja (od aprila 2020), mnoge od tih država su počeli da istražuju alternativne načine za pružanje kontinuiranog obrazovanja koristeći tehnologije kao što su Internet, TV i radio. Međutim, pristup tim tehnologijama ograničen je u mnogim zemljama s niskim i srednjim prihodima tj. društvenim bruto proizvodom po glavi stanovnika (GDP Per capita), a posebno su time pogođena siromašna kućanstva u istima.
Uzimajući u obzir ove podatke, važno je da se zemlje ne oslanjaju ni na jedan kanal daljinskog učenja da bi dosegle svu djecu. Uz to, širenje pristupa Internetu i drugim digitalnim rješenjima za svu djecu bio bi jedan od ključnih dugoročnih prioriteta za smanjenje ranjivosti u učenju.
Izvor: https://data.unicef.org/topic/education/covid-19/