ALL NEWS
SECTORS
CATEGORIES
08/06/2020
Što ako je trenutna pandemija COVID-19 poslužila kao prilika da se preispita kako planiranje hitnog obrazovanja može uključivati djecu s invaliditetom? Nije li ova globalna kriza jedinstvena prilika za preispitivanje potrebe za dostupnim i inkluzivnim obrazovanjem? Evo nekoliko načina na koje možemo unaprijediti obrazovanje nakon COVID -19 kako bi zaista postalo inkluzivno.
Procijenjeno je nekoliko izazova s kojima se djeca s invaliditetom susreću tijekom ove pandemije:
Prvo, obrazovanje se prvenstveno vrši na daljinu.
Drugo, učenje na daljinu često nema značajke pristupačnosti.
Treće, ograničeni pristup internetu otežava učenje još više.
Četvrto, nedostaje dodatna potpora i briga.
Post COVID-19 predstavlja priliku da obrazovanje postane zaista inkluzivno
Jasno je da globalna kriza COVID-19 predstavlja jedinstvenu priliku za preispitivanje potrebe za dostupnim i inkluzivnim obrazovanjem. Neki od načina na koji možemo pomaknuti ovu agendu uključuju:
- Pružanjem potpore obrazovnim sistemima kako bi se osigurala dostupnost učenja na daljinu, nastavnici se obučavaju i podržavaju učenje na daljinu djece s invaliditetom i osiguravanjem da se pružaju i njegovatelji,
- Osiguravanje pravih mehanizama za prehranu, mentalno zdravlje i psihosocijalnu podršku djeci s invaliditetom i njihovim porodicama,
- Preusmjeravanje i usmjeravanje resursa prema inkluzivnijim zdravstvenim, socijalnim i obrazovnim uslugama,
- Potpora prikupljanju razdvojenih podataka o invaliditetu radi reagiranja u žurnim slučajevima i / ili praćenja radi prilagođavanja intervencija, što dovodi do poboljšane potpore djeci sa invaliditetom u njihovom okruženju za učenje.
Brojne organizacije suočavaju se s nekim od ovih izazova, uključujući UNICEF koji nudi alate za djecu s invaliditetom i etničke i jezične manjine. Svjetska banka je također iznijela neka rješenja za rješavanje nejednakosti u obrazovanju za vrijeme i nakon COVID-19.
Inicijativa za inkluzivno obrazovanje (IEI) mobilizira stručnjake za procjenu nastalih potreba, praksi i rješenja za djecu s poteškoćama tako što će organizirati okrugli stol stručnjaka i pokrenuti istraživanje kako bi razumjeli imaju li učenici s invaliditetom i njihove porodice imaju podršku koja im je potrebna za nastavak učenja dok su škole zatvorene. U istraživanju će se naći preporuke za djelovanje politika i praktična rješenja za reagiranje u žurnim slučajevima u narednom dokumentu o obrazovanju djece s invaliditetom tijekom COVID-19.
Izvor: https://www.globalpartnership.org/blog/inclusive-response-covid-19-education-children-disabilities