Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

Obrazovanje za djecu sa poteškoćama u razvoju

08.06.2020

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

Što ako je trenutna pandemija COVID-19 poslužila kao prilika da se preispita kako planiranje hitnog obrazovanja može uključivati djecu s invaliditetom? Nije li ova globalna kriza jedinstvena prilika za preispitivanje potrebe za dostupnim i inkluzivnim obrazovanjem? Evo nekoliko načina na koje možemo unaprijediti  obrazovanje nakon COVID -19 kako bi zaista postalo inkluzivno.

 

Procijenjeno je nekoliko izazova s ​​kojima se djeca s invaliditetom susreću tijekom ove pandemije:

Prvo, obrazovanje se prvenstveno vrši na daljinu.

Drugo, učenje na daljinu često nema značajke pristupačnosti.

Treće, ograničeni pristup internetu otežava učenje još više.

Četvrto, nedostaje dodatna potpora i briga.

 

Post COVID-19 predstavlja priliku da obrazovanje postane zaista inkluzivno


Jasno je da globalna kriza COVID-19 predstavlja jedinstvenu priliku za preispitivanje potrebe za dostupnim i inkluzivnim obrazovanjem. Neki od načina na koji možemo pomaknuti ovu agendu uključuju:

-          Pružanjem potpore obrazovnim sistemima kako bi se osigurala dostupnost učenja na daljinu, nastavnici se obučavaju i podržavaju učenje na daljinu djece s invaliditetom i osiguravanjem da se pružaju i njegovatelji,

-          Osiguravanje pravih mehanizama za prehranu, mentalno zdravlje i psihosocijalnu podršku djeci s invaliditetom i njihovim porodicama,

-          Preusmjeravanje i usmjeravanje resursa prema inkluzivnijim zdravstvenim, socijalnim i obrazovnim uslugama,

-          Potpora prikupljanju razdvojenih podataka o invaliditetu radi reagiranja u žurnim slučajevima i / ili praćenja radi prilagođavanja intervencija, što dovodi do poboljšane potpore djeci sa invaliditetom u njihovom okruženju za učenje.

 

Brojne organizacije suočavaju se s nekim od ovih izazova, uključujući UNICEF koji nudi alate za djecu s invaliditetom i etničke i jezične manjine. Svjetska banka je također iznijela neka rješenja za rješavanje nejednakosti u obrazovanju za vrijeme i nakon COVID-19.

Inicijativa za inkluzivno obrazovanje (IEI) mobilizira stručnjake za procjenu nastalih potreba, praksi i rješenja za djecu s poteškoćama tako što će organizirati okrugli stol stručnjaka i pokrenuti istraživanje kako bi razumjeli imaju li učenici s invaliditetom i njihove porodice imaju podršku koja im je potrebna za nastavak učenja dok su škole zatvorene. U istraživanju će se naći preporuke za djelovanje politika i praktična rješenja za reagiranje u žurnim slučajevima u narednom dokumentu o obrazovanju djece s invaliditetom tijekom COVID-19.

 

Izvor: https://www.globalpartnership.org/blog/inclusive-response-covid-19-education-children-disabilities