Grb BiH

БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА

Vijesti

 

СВЕ ВИЈЕСТИ


СЕКТОРИ

КАТЕГОРИЈЕ

НОВИ ВОДИЧ ЗА МАРКИРАЊЕ ДОГАЂАЈА

30.03.2021

Пошаљи документе на е-маил

Е-маил пошиљаоца (*):
Е-маил примаоца (*):
Коментар:

Међународни олимпијски одбор (МОО) удружио се са Унијом еуропских ногометних савеза (УЕФА) како би наручио техничку студију која идентификује рјешења за одрживо брендирање и означавање.

Водич, „Процјена утицаја на околину рјешења за брендирање и натписе за догађаје“, истражује материјале за означавање и ознаке који се користе на догађајима, као што су транспаренти, заставе, сценографије или информативне плоче и идентификује кључна начела за побољшање одлука о дизајну и набави.

-          Брендирање и натписи кључни су за уношење боје у догађај и привлачење судионика, али могу бити и главни извор отпада – рекла је Марие Салоис, директорка корпоративног и одрживог развоја МОО.

-          Боље разумијевање састава марки и рекламних материјала и како оптимизирати њихов животни циклус може помоћи смањити њихов утјецај на околиш. Овај је водич први покушај побољшања нашег знања о овој теми и потицање одговорније производње и употребе таквих материјала на догађањима.

Материјали и структуре за вишекратну употребу све се чешће користе на догађањима, али потреба за новим тисканим или прилагођеним материјалима остаје. Многи од њих су синтетички, што их чини лаганима за употребу због мале тежине, али их је тешко поновно употријебити или рециклирати, наводи водич.

 

Више на: https://www.olympic.org/news/new-guide-commissioned-by-ioc-and-uefa-helps-identify-more-sustainable-solutions-for-event-branding-and-signage