Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

NOVI VODIČ ZA MARKIRANJE DOGAĐAJA

30.03.2021

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

Međunarodni olimpijski odbor (MOO) udružio se sa Unijom europskih nogometnih saveza (UEFA) kako bi naručio tehničku studiju koja identificira rješenja za održivo brendiranje i označavanje.

Vodič, „Procjena utjecaja na okoliš rješenja za brendiranje i natpise za događaje“, istražuje materijale za označavanje i oznake koji se koriste na događajima, kao što su transparenti, zastave, scenografije ili informativne ploče i identificira ključna načela za poboljšanje odluka o dizajnu i nabavi.

-          Brendiranje i natpisi ključni su za unošenje boje u događaj i privlačenje sudionika, ali mogu biti i glavni izvor otpada – rekla je Marie Sallois, direktorica korporativnog i održivog razvoja MOO.

-          Bolje razumijevanje sastava marki i reklamnih materijala i kako optimizirati njihov životni ciklus može pomoći smanjiti njihov utjecaj na okoliš. Ovaj je vodič prvi pokušaj poboljšanja našeg znanja o ovoj temi i poticanje odgovornije proizvodnje i upotrebe takvih materijala na događanjima.

Materijali i strukture za višekratnu upotrebu sve se češće koriste na događanjima, ali potreba za novim tiskanim ili prilagođenim materijalima ostaje. Mnogi od njih su sintetički, što ih čini laganima za upotrebu zbog male težine, ali ih je teško ponovno upotrijebiti ili reciklirati, navodi vodič.

 

Više na: https://www.olympic.org/news/new-guide-commissioned-by-ioc-and-uefa-helps-identify-more-sustainable-solutions-for-event-branding-and-signage