Grb BiH

BOSNIA AND HERZEGOVINA

Vijesti

 

ALL NEWS


SECTORS

CATEGORIES

(Not translated) Međunarodni dan obrazovanja-24.januar

24/01/2022

Send documents on email

Email sender (*):
Email recipient (*):
Comment:

Međunarodni dan obrazovanja obilježava se 24. januara i njegova svrha je usmjeravanje pažnje vladama i narodima na dostupnost obrazovanja kao sredstva za izlazak iz siromaštva.

Prema istraživanjima, danas 258 miliona djece i mladih još uvijek ne pohađa školu; 617 miliona djece i adolescenata ne zna čitati i raditi osnovnu matematiku; manje od 40% djevojčica u subsaharskoj Africi završi nižu srednju školu, a oko četiri miliona djece i mladih izbjeglica ne ide u školu.

UNESCO će Međunarodni dan obrazovanje ove godine obilježiti na temu „Promjena kursa, transformacija obrazovanja“.

Ovogodišnji Međunarodni dan obrazovanja biće platforma za prikazivanje najvažnijih transformacija koje je potrebno njegovati kako bi se ostvarilo osnovno pravo na obrazovanje i izgradila održivija, inkluzivnija i mirnija budućnost. To će pokrenuti debatu o tome kako ojačati obrazovanje kao javni poduhvat i zajedničko dobro, kako usmjeriti digitalnu transformaciju, podržati nastavnike, zaštititi planetu i otključati potencijal u svakoj osobi da doprinese zajedničkom blagostanju i našem zajedničkom domu.

Ministarstvo civilnih poslova Bosne i Hercegovine, povodom Međunarodnog dana obrazovanja,  upućuje čestitku svim građanima, posebno prosvjetnim radnicima, učenicima i studentima, školskim i akademskim menadžmentima, ministarstvima obrazovanja, pedagoškim zavodima, nevladinom obrazovnom sektoru, te svim učesnicima u obrazovno-odgojnom procesu.

Kriza izazvana pandemijom COVID-19 predstavlja priliku za preispitivanje pretpandemijskih obrazovnih praksi. Vlasti bi trebalo da iskoriste pouke i iskustva stečena tokom pandemije za daljnje reforme obrazovnog sektora, primjenu inovacija i razvoj mješovitih pristupa učenju. Takođe je važno da obrazovne institucije iskoriste ovaj zamah kako bi, na korist sve djece u Bosni i Hercegovini, ojačale otpornost obrazovnog sektora na potencijalne buduće poremećaje u obrazovanju, čiji uzroci ne moraju nužno biti ograničeni samo na pandemiju COVID-19.