SVE VIJESTI
SEKTORI
KATEGORIJE
15.10.2020
Kao odgovor na neviđene obrazovne izazove stvorene zatvaranjem škola zbog pandemije COVID-19, više od 90 posto zemalja provelo je neki oblik politike „daljinskog“ učenja. Ovaj informativni list procjenjuje potencijalni doseg digitalnih i emitovanih odgovora na daljinsko učenje, otkrivajući da je najmanje 463 miliona učenika širom svijeta i dalje odsječeno od obrazovanja, uglavnom zbog nedostatka politika učenja na daljinu ili nedostatka opreme potrebne za učenje od kuće. Ovi podaci su prikupljeni prvenstveno iz različitih anketa koje je su sprovedene od strane UNESCO-a, UNICEF-a i Svjetske banke o nacionalnim obrazovnim odgovorima na zatvaranje škola usljed dejstva pandermije COVID-19 (jun-jul 2020.), kao i na bazi mikropodataka kućanstava iz izvora kao što su višestruka ispitivanja klastera (MICS), demografska i zdravstvena istraživanja (DHS).
Stvarni broj učenika do kojih nije moguće doći vjerojatno je znatno veći od procijenjenog u ovom informativnom listu, koji odražava najbolje slučajeve utemeljene na politikama koje su primijenjene za „daljinsko“ učenje kao i tehnologijama dostupnim u kućanstvima za učenje na daljinu. U mnogim situacijama, usprkos politikama daljinskog učenja i prisutnosti potrebne tehnologije za učenje od kuće, djeca možda neće moći učiti od kuće zbog nedostataka u vještinama svojih učitelja ili nedostatka roditeljske podrške.
Važno je razumjeti karakteristike i broj djece koja nisu mogla iskoristiti ove politike daljinskog učenja kako bi se politike mogle poboljšati. Pružajući uvid u to koja školska djeca nisu imala pristup digitalnim mogućnostima ili emitovali mogućnosti daljinskog učenja za vrijeme zatvaranja škola, ovaj informativni list nastoji pomoći kreatorima politika u donošenju odluka koje će osigurati da više djece može steći obrazovanje tokom pandemije COVID-19 i šire.
Izvor: https://data.unicef.org/resources/remote-learning-reachability-factsheet/