Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

Realizacija i uticaj online nastave

30.04.2020

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

Online nastava održava se prema ranije utvrđenom rasporedu i nastavnom planu i programu za sve aktivnosti, što znači da zasad nije izgubljeno vrijeme u dinamici nastave, bez obzira da li se radi o učenicima osnovnih i srednjih skola ili o studentima univerziteta, barem kada je u pitanju Kanton Sarajevo što je potvrđeno i od nadležne institucije za provođenje online nastave Ministarstvo za obrazovanje nauku i mlade Kantona Sarajevo (sve aktivnosti na stranici www.mon.ks.gov.ba ). Može se reći da je jedna od  prednosti online učenja što može postići veću efikasnost u usvajanju znanja i vještina kod učenika.

Također, upotrebom modernih tehnologija i interneta mnogo više osoba može da učestvuje u jednoj online učionici. Polaznicima se može ponuditi znatno više materijala, razvijati efikasnije i kvalitetnije diskusije, te postoji mogućnost drugačije strukture nego u školi, uz ograničeno vremensko trajanje časa. Zatim, koristeći internet, učenici pronalaze različite izvore informacija, automatski ih preuzimaju u toku časa i koriste, razmjena iskustava, mišljenja i informacija s drugovima iz učionice, poboljšanje vještine pisanja jer je to dominantni način razgovora putem Interneta i razvoj kreativnosti, kao i korištenje online biblioteke koja pruža mogućnost pronalaska knjiga i čitanja istih.

Internet ima zaista velike mogućnosti poboljšanja kvalitete života, no vrlo je važno biti upoznat s informacijama koje omogućavaju njegovo korištenje na način koji djecu ne izlaže opasnostima, pa čak i za vrijeme održavanja online nastave. U određenim oblicima online učenja oni se tako sami moraju motivirati, individualno procjenjivati potrebu za učenjem, što može dovesti do upitnih rezultata i objektivno slabog napretka u procesu učenja. Zato je za svakog roditelja važno zaštiti djecu i naučiti ih razlikovati stvarnost od virtualnog. Neophodno je da roditelji kontrolišu njihov rad na internetu, a prilikom izrade zadaća i učenja da budu samo podrška. Na taj način zahtjevi i odgojna uloga postaju kompleksniji stavljaju sve veće izazove pred roditelje u pružanju podrške i osjećaja sigurnosti svojoj djeci.