Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

Procjena Unicefa-a koliko djece u Bosni i Hercegovini nema adekvatan pristup online nastavi

30.04.2020

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

 UNICEF-ova procjena potreba u obrazovanju je pokazala da obrazovne vlasti u BiH imaju različite prakse održavanja nastave za vrijeme COVID-19 pandemije, kao i različite mehanizme praćenja i osiguranja kvalitete. Zabilježene su mnoge inovativne prakse podučavanja, koje se mogu iskoristiti za unapređenje kvalitete obrazovanja kako tokom, tako i nakon pandemije. UNICEF je podržao obrazovne vlasti u Bosni i Hercegovini u odgovoru na COVID-19 pandemiju osiguravajući više od 120,000 KM hitnih sredstava za pomoć. U partnerstvu s UNICEF-om obrazovne vlasti su pristupile realizaciji projekata prilagođenim lokalnim potrebama. Obrazovne vlasti su identificirale različite prioritete, poput nabavke tableta i internet paketa za djecu bez pristupa IKT-u, razvoja softverskih rješenja za online obrazovanje, te profesionalnog usavršavanja za nastavnike i nastavnice u cilju unapređenja online nastave. (www.unicef.org)

 

Izvor:https://www.unicef.org/bih/objave-medijima/iako-su-%C5%A1kole-zatvorene-u%C4%8Denje-ne-smije-stati