Grb BiH

BOSNIA AND HERZEGOVINA

Vijesti

 

ALL NEWS


SECTORS

CATEGORIES

(Not translated) Održan webinar „Dobrobit učenika i učenje za održivost“

29/09/2023

Send documents on email

Email sender (*):
Email recipient (*):
Comment:

Predstavnica Ministarstva civilnih poslova Bosne i Hercegovine učestvovala je na webinaru Radne grupe o zelenom obrazovanju - DG EAC, posvećenom razumijevanju i rješavanju ekološke anksioznosti kod učenika, a koji je održan 26.9.2023. godine. Na navedenom webinaru predstavljen je izvještaj pod nazivom „Dobrobit učenika i učenje za održivost“.

Klimatske promjene stvorile su nevolju i tjeskobu, posebno među djecom. Eko-anksioznost se može shvatiti kao složeni emocionalni i psihološki odgovor na brige za okoliš, posebno one povezane s klimatskim promjenama. Iako ne postoji potpuno dogovorena definicija o tome što zapravo obuhvata, sam pojam je posljednjih godina postao popularan, odražavajući sve veću svijest o pitanjima okoline i potencijalnom uticaju na mentalno zdravlje. Ljudi svih dobi mogu iskusiti eko-anksioznost, međutim primijećeno je da su globalno mladi ljudi nesrazmjerno pogođeni klimatskom tjeskobom

Izvještaj „Dobrobit učenika i učenje za održivost“ objavljen je za istraživačku mrežu Komisije NESET -Mreža stručnjaka koji rade na socijalnoj dimenziji obrazovanja i obuke.

Blagostanje (WB) i učenje za održivost (LfS) dva su koncepta i područja od interesa za daljnje djelovanje koji dobivaju sve veću pažnju kreatora politika, naučnika, nastavnika i mnogih drugih, zbog njihove važnosti u razvoju društava pogodnih za budućnost.

U predstavljenom dokumentu, LfS se koristi kao krovni pojam za obrazovanje vezan za održivost, a koristi se naizmjenično s obrazovanjem za održivi razvoj (ESD) i obrazovanjem za održivost (EfS).

Pojam se odnosi na sve nivoe obrazovanja, od ranog djetinjstva do cjeloživotnog učenja; međutim, u ovom izvještaju fokus je stavljen na formalno obrazovanje – posebno osnovno i srednje obrazovanje.

Izvještaj je dostupan na web stranici: https://nesetweb.eu/en/resources/library/8095/