Vijesti

 

SVE VIJESTI


SEKTORI

KATEGORIJE

Ministrica Gudeljević učestovala na sastanku ministara obrazovanja, zemalja članica UNESCO-a

29.03.2021

Pošalji dokument na e-mail

E-mail pošiljaoca (*):
E-mail primaoca (*):
Komentar:

U organizaciji Organizacije Ujedinjenih naroda za obrazovanje, nauku i kulturu (UNESCO), danas je održan online sastanak ministara obrazovanja, zemalja članica UNESCO-a. Tema skupa je bila “Godinu dana u pandemiji COVID 19: prioritetni oporavak obrazovanja kako bi se izbjegla generacijska katastrofa”, Na sastanku je učestvovala i Ankica Gudeljević, ministrica civilnih poslova Bosne i Hercegovine.

Kako svijet ulazi u drugu godinu života s pandemijom COVID-19, predstavnici UNESCO-a organizirali su  ministarski sastanak na kojem se razgovaralo o naučenim lekcijama, najvećim rizicima s kojima se suočava obrazovanje i strategijama za potporu učenicima.

 “Obrazovanje mora imati plan "B" u slučaju daljnje tendencije pogoršanja epidemiološke situacije, ali i plan otvaranja škola čim to situacija dozvoli. Ovo, svakako, podrazumijeva veća ulaganja u resurse kojim će se osigurati zdravstvena sigurnost nastavnika, školskog osoblja i učenika”, istaknula je ministrica Gudeljević, dodavši kako je jasno da je breme odgovornosti za izvođenje nastave, osim roditelja, i na nastavnicima i da su nastavnici heroji obrazovnog sektora u vremenu kada se svi borimo sa pandemijom COVID-a.

“Vjerujem da ćemo zajedničkim naporima kako na lokalnom, tako i na globalnom planu uspjeti blagovremeno poduzeti adekvatne mjere kako bi osigurali što kvalitetnije i inkluzivnije obrazovanje za sve, obrazovanje prilagođeno “novoj realnosti”, zaključila je ministrica Gudeljević.

Na sastanku je globalna obrazovna zajednica imala priliku razmijeniti mišljenje o naučenim lekcijama i najvažnijim trenutnim izazovima, uz prezentaciju ključnih podataka.

Sastanak je simbolično održan baš na današnji datum jer je UNESCO 29. 3. 2020. godine pokrenuo „Globalnu koaliciju za obrazovanje COVID-19“, kako bi podržao zemlje u povećanju njihovih najboljih praksi za učenje na daljinu i kako bi se došlo do djece i mladih koji su pod rizikom da se ne obrazuju  u toku pandemije.